Saturday, November 26, 2011

Contest - Hafizudin Hamdan Photography

Salam u olsss...hari2 yang suam2 kuku macam ni saya nak masuk contest...yang di anjurkan oleh fotog yang rock lagi indie macam saya...wakakas...iaitu Hafizudin Hamdan...malas nak ulang balek nah baca terma n syarat kat pic ni...

 


So pemilihan foto pun dijalankan oleh saya selama sehari...memandangkan sy jugak seorang fotografer indie yang tak bertauliah... saya sebulat suara memilih pic2 di bawah ya...susah jugak nak pilih sebab semua sangat indie n vintage...memang sama taste ngan sy nih...hahaha...cuma saya kurang clear bab suruh cerita tu kena berapa patah perkataan...perlu utk ckup 300 patah ke or macam slogan peraduan nestle tuh?? adehh duk nampak susah nak karang sebab tak pandai bahasa bunga2 nih (-_-")

gambar yang simple tapi membawa seribu makna...macam produk Dato Siti - Simply Siti....simplicity is the best to show our creativity...(padia aku mepek nih)

saya suka sebab gambar ni sangat menyentuh perasaan...kasih bapa kepada seorang anak yang baru melihat dunia~

 
 Happy Feet - Saya suka gambar ini sebab menunjukan sebuah institusi keluarga yang bahagia dan memiliki sebuah keluarga yang sempurna walaupun hanya sekeping gambar kaki....gambar kaki yang suci lagi murni tanpa pakai selipat...

 Saya suka gambar ini sebab ada suntikan humor...nampak macam sesuatu yang lucah dan nakal...saya suka nakal tuh...hahaha...

Tak reti lor karang2 ni...dah tu macam tak cukup perkataan pulak...xpela hentam cuba jek...harap2 sukses...okeh tu ja kan??

lol...saya blur :P

No comments:

Post a Comment