Wednesday, March 27, 2013

The Hijabi Doll goes Live at Rasta TTDI

Salam semua,


Jom datang beramai-ramai memeriahkan suasana...sy dan rakan-rakan akan jual barangan Pre-Loved..terdapat banyak baju / shawls / shoes / bags / books yang nak letgo...dan harga sangat lahhh murah2...bermula dari RM5 - RM30 sahaja...jangan lepaskan peluang ni tau...barangan berjenama original Guess /  Nichi / Kitschen / Forever21 dan pelbagai lagi...tak lupa juga ada fesyen2 terkini ala Korea (Peplum / Batwing / Loose Top / blazer dan sebagainya)...murah2 sj tau nak letgo...


Shawls ada preloved dan ada clearance stok dari The Hijabi Doll...new stocks dan custom made order pun ada...semua murah2..

Bagi korang yang purchase more than RM30 akan layak dapat nombor cabutan bertuah...seorang pembeli bertuah akan memenangi shawl custom made order dari The Hijabi Doll okeh....menarik tak?? tapi cabutan bertuah akan dibuat pada seminggu selepas event ni...sy akan inform dalam fanpage ye...apa lagiii..jommmmm!

kedudukan booth The Hijabi Doll dan Kishin Collection

Bagi yang pertama kali nak pergi, ni map nak ke sana...sy pun dulu pernah p sekali tp orang bawak...so tak reti nak explain nak pergi mcm mana..huhu


Tak lupa pada rakan seangkatan sy turut buka booth di Rasta iaitu Shikin Ramlee (owner Kishin Collection)..boleh singgah ke booth beliau bernombor 21..


Save the date ya...Jangan lupa tauuu! see u there :)

Love,
Rina Hamid

1 comment:

  1. mcm artis lea muka awk.. artis k? haa.. mcm Natasha Hudson lah! yea.. siyes!

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete